Poprvé v životě můžu říct,
že jsem na náš e-shop fakt pyšný, říká náš klient Lukáš Sluka ze šperkařství Olivie
V mime digital máme motto „Nic není nemožné.“ A e-shop prodejce stříbrných šperků Olivie.cz je toho důkazem. Ačkoliv běží na šabloně Shoptet Premium, ve skutečnosti jde o plnokrevný e-shop na míru. Produktové stránky, kategorie, homepage, nákupní proces, 404, cookies lištu,... všechno jsme od píky navrhli a nakreslili. Spoustu funkcí jako doplňkový prodej nebo gravírování jsme od základu naprogramovali. „V mime mě přesvědčili, že s Shoptetem jdou dělat zázraky. Nevzpomenu si snad na nic, co by nedokázali přizpůsobit. Z výsledku jsem nadšený,“ říká Lukáš Sluka, jeden z majitelů Olivie.
Ladění
testování
Spolupráce od
začátku roku 2022
až do současnosti
Design na míru
zvýšení průměrného konverzního poměru
25%
Specifická
filtrace
zvýšení celkové průměrné hodnoty objednávky
7%
50+
unikátních stran
Boční
košík
10 lidí
na projektu
PŮVODNÍ E-SHOP
PŘESTAL VYHOVOVAT
Že Olivie potřebuje nový e-shop, došlo majitelům někdy
v roce 2022. „Logo jsme měli z tržiště, na e-shopu dělalo víc různých vývojářů, web byl na dnešní poměry pomalý, šablona Shoptetu neměla funkce, které jsme potřebovali. Takže jsme poptali nový e-shop a v průběhu vývoje začali pracovat i na nové vizuální identitě,“ vzpomíná Lukáš.
Volba dodavatele e-shopu padla na mime, mimo jiné proto, že Lukáš se znal s naším majitelem Michalem Mervartem z dřívějších spoluprací. „Věděl jsem, že jsou na Shoptet machři, navíc ve výběrovém řízení si nás získali svou prezentací, ve které demonstrovali, co všechno s šablonou Premium dokážou udělat,“ říká Lukáš.
PŘÍPADOVÁ STUDIE
Poprvé v životě můžu říct, že jsem na náš
e-shop fakt pyšný, říká náš klient Lukáš Sluka ze šperkařství Olivie
V mime digital máme motto „Nic není nemožné.“ A e-shop prodejce stříbrných šperků Olivie.cz je toho důkazem. Ačkoliv běží na šabloně Shoptet Premium, ve skutečnosti jde o plnokrevný e-shop na míru. Produktové stránky, kategorie, homepage, nákupní proces, 404, cookies lištu,... všechno jsme od píky navrhli a nakreslili. Spoustu funkcí jako doplňkový prodej nebo gravírování jsme od základu naprogramovali. „V mime mě přesvědčili, že s Shoptetem jdou dělat zázraky. Nevzpomenu si snad na nic, co by nedokázali přizpůsobit. Z výsledku jsem nadšený,“ říká Lukáš Sluka, jeden z majitelů Olivie.
Spolupráce
od začátku roku 2022 až do současnosti
🤝
SLUŽBA
Design na míru
Unikátních stran
50+
Ladění
testování
zvýšení průměrného konverzního poměru
25%
VĚCI NA MÍRU
Boční
košík
VĚCI NA MÍRU
Specifická
filtrace
zvýšení celkové průměrné hodnoty objednávky
7%
👩🏻💻
10 lidí
na projektu
PŮVODNÍ E-SHOP PŘESTAL VYHOVOVAT
Že Olivie potřebuje nový e-shop, došlo majitelům někdy v roce 2022. „Logo jsme měli z tržiště, na e-shopu dělalo víc různých vývojářů, web byl na dnešní poměry pomalý, šablona Shoptetu neměla funkce, které jsme potřebovali. Takže jsme poptali nový e-shop a v průběhu vývoje začali pracovat i na nové vizuální identitě,“ vzpomíná Lukáš.
Volba dodavatele e-shopu padla na mime, mimo jiné proto, že Lukáš se znal s naším majitelem Michalem Mervartem z dřívějších spoluprací. „Věděl jsem, že jsou na Shoptet machři, navíc ve výběrovém řízení si nás získali svou prezentací, ve které demonstrovali, co všechno s šablonou Premium dokážou udělat,“ říká Lukáš.
REBRANDINGEM SE VŠE NAKOPLO
Začátek naší spolupráce se nesl ve znamení hledání. U prvních konceptů a návrhů jsme obě strany cítily, že to pořád není úplně ono. Zlom přišel ve chvíli, kdy se Olivie naplno pustila do předělání vizuální identity – s novým logem, fontem nebo firemní barvou se urodily i svěží nápady, jak to všechno propsat do e-shopu.
Náš projekt si tehdy vzal na starosti designér mime Mirek Budiš a byla to paráda. Už první moodboardy nás nadchly. V designu hrála mnohem větší roli naše nová mechová barva, sršely z toho emoce, prakticky každá stránka byla navržená na míru a promyšlená do posledního detailu. Konečně jsme zažili onen „wau efekt“. Od té chvíle to byla jedna velká jízda,
Lukáš Sluka
CEO Olivie
Vzhled e-shopu Olivie se od konkurentů na první pohled liší například tím, že opouští ryzí bílý design (pro obor šperků tak typický) a mnohem více vsází na firemní mechovou barvu. „Mirek navíc naši původní zelenou ještě trošku posunul a dal jí příjemnější tón. Výsledek je tak skvělý, že si dneska touto barvou necháváme vymalovat i stěny v zasedačkách,“ pokračuje Lukáš
Lukáš Sluka
CEO Olivie
+50 UNIKÁTNÍCH STRAN
PRVNÍ OHLASY JSOU SKVĚLÉ, PRÁCE PŘESTO TEPRVE ZAČÍNÁ
Naši partneři nebo agentury e-shop chválí. Kolegové jsou nadšení, hlavně tým sociálních sítí, protože nový design tam funguje mnohem lépe. A od zákazníků zatím nepřišly žádné negativní podněty, což je znamení, že všechno funguje. Pohlídali jsme si také technické aspekty, takže nám po ostrém startu nespadl traffic ani objednávky. Věřím, že na Vánoce jsme připravení.
Lukáš Sluka
CEO Olivie
POKRAČUJEME DÁL
Naše práce na Olivii přesto nekončí. Kromě finalizace rozdělaných funkcí budeme pomocí heatmap sledovat zákaznickou zkušenost, přidávat a vymýšlet nové funkce a celé řešení dále optimalizovat.
POKRAČOVÁNÍ
Optimalizace
e-shopu na
základě
rozhovorů
POKRAČOVÁNÍ
Příprava nových
funkcí spolu se
zapojením AI
„To je vlastně to, co se mi na mime líbí asi ze všeho nejvíc. Nejsou to jen dodavatelé e-shopu, kteří splní zadání. Přichází s vlastními nápady, kladou sami na sebe obrovské nároky, stanovují si nejvyšší cíle. Takže i když zdaleka ne všechno bylo sluníčkové, některé věci se nestihly podle představ a podobně, z výsledku jsem nadšený. A taky je to poprvé v mém životě, co jsem na náš e-shop fakt pyšný. Dříve, když jsem třeba viděl kamaráda, jak e-shop prochází a něco hledá, vnitřně jsem se styděl. Furt tam něco nelícovalo, něco nefungovalo, bylo to pomalé. Dneska je to přesně naopak. V mime mě přesvědčili, že jejich motto nelže.
S nimi opravdu nic není nemožné,“ uzavírá Lukáš Sluka.
Lukáš Sluka
CEO Olivie
REBRANDINGEM SE
VŠE NAKOPLO
Začátek naší spolupráce se nesl ve znamení hledání. U prvních konceptů a návrhů jsme obě strany cítily, že to pořád není úplně ono. Zlom přišel ve chvíli, kdy se Olivie naplno pustila do předělání vizuální identity – s novým logem, fontem nebo firemní barvou se urodily i svěží nápady, jak to všechno propsat do e-shopu.
Náš projekt si tehdy vzal na starosti designér mime Mirek Budiš a byla to paráda. Už první moodboardy nás nadchly. V designu hrála mnohem větší roli naše nová mechová barva, sršely z toho emoce, prakticky každá stránka byla navržená na míru a promyšlená do posledního detailu. Konečně jsme zažili onen „wau efekt“. Od té chvíle to byla jedna velká jízda.
Lukáš Sluka
CEO Olivie
Vzhled e-shopu Olivie se od konkurentů na první pohled liší například tím, že opouští ryzí bílý design (pro obor šperků tak typický) a mnohem více vsází na firemní mechovou barvu. „Mirek navíc naši původní zelenou ještě trošku posunul a dal jí příjemnější tón. Výsledek je tak skvělý, že si dneska touto barvou necháváme vymalovat i stěny v zasedačkách,“ pokračuje Lukáš.
Lukáš Sluka
CEO Olivie
PRVNÍ OHLASY JSOU SKVĚLÉ,
PRÁCE PŘESTO TEPRVE ZAČÍNÁ
Naši partneři nebo agentury e-shop chválí. Kolegové jsou nadšení, hlavně tým sociálních sítí, protože nový design tam funguje mnohem lépe. A od zákazníků zatím nepřišly žádné negativní podněty, což je znamení, že všechno funguje. Pohlídali jsme si také technické aspekty, takže nám po ostrém startu nespadl traffic ani objednávky. Věřím, že na Vánoce jsme připravení.
Lukáš Sluka
CEO Olivie
POKRAČUJEME DÁL
Naše práce na Olivii přesto nekončí. Kromě finalizace rozdělaných funkcí budeme pomocí heatmap sledovat zákaznickou zkušenost, přidávat a vymýšlet nové funkce a celé řešení dále optimalizovat.
Optimalizace e-shopu
na základě rozhovorů
Příprava nových funkcí spolu
se zapojením AI
„To je vlastně to, co se mi na mime líbí asi ze všeho nejvíc. Nejsou to jen dodavatelé e-shopu, kteří splní zadání. Přichází s vlastními nápady, kladou sami na sebe obrovské nároky, stanovují si nejvyšší cíle. Takže i když zdaleka ne všechno bylo sluníčkové, některé věci se nestihly podle představ a podobně, z výsledku jsem nadšený. A taky je to poprvé v mém životě, co jsem na náš e-shop fakt pyšný. Dříve, když jsem třeba viděl kamaráda, jak e-shop prochází a něco hledá, vnitřně jsem se styděl. Furt tam něco nelícovalo, něco nefungovalo, bylo to pomalé. Dneska je to přesně naopak. V mime mě přesvědčili, že jejich motto nelže.
S nimi opravdu nic není nemožné,“ uzavírá Lukáš Sluka.
Lukáš Sluka
CEO Olivie
POČKAT. VY TO CHCETE VZÍT OD PODLAHY?
V mime digital sídlí rebelské oddělení, které vám pomůže vzít vaše e-commerce podnikání od základu a nastaví vám správnou tvář a komunikaci.