top of page
mime osvícenci
7. 11. 2024Minut čtení: 3
Jak udělat e-shop na Shoptetu, aby nepůsobil jako šablona?
Shoptet je oblíbená platforma pro vytváření e-shopů, která nabízí širokou škálu šablon pro různé obory. Mnoho lidí však má obavy, že...
mime osvícenci
22. 11. 2024Minut čtení: 2
Jak MIME vyrostlo?
Příběh mime digital začal skicákem a vizí. Dnes stojíme na osmé příčce mezi nejrychleji rostoucími firmami podle Deloitte Fast 50.
mime osvícenci
7. 11. 2024Minut čtení: 3
Jak udělat e-shop na Shoptetu, aby nepůsobil jako šablona?
Shoptet je oblíbená platforma pro vytváření e-shopů, která nabízí širokou škálu šablon pro různé obory. Mnoho lidí však má obavy, že...
mime osvícenci
17. 6. 2024Minut čtení: 2
Jak na B2B e-shop na Shoptet
B2B (business-to-business) e-commerce trh roste každým rokem a je jasné, že spousta firem chce vstoupit do online světa a nabídnout své...
mime osvícenci
23. 5. 2024Minut čtení: 3
5 tipů, jak mít z e-shopu maximum
Máte skvělý nápad, ještě lepší produkt, ale váš e-commerce projekt nešlape tak, jak by měl? Možná není váš e-shop úplně v kondici a...
mime osvícenci
9. 5. 2024Minut čtení: 2
Shoptet: E-shop na míru vašemu byznysu
Na Shoptetu si můžete udělat e-shop sami a nezabere to ani moc času. V základní verzi, na šabloně, za pár korun a pár hodin. To ale není...
mime osvícenci
18. 3. 2024Minut čtení: 2
Základní nastavení e-shopu, abyste z něj měli maximum
Úspěšný e-shop, to není jen tak. I když máte skvělý produkt nebo výborný byznysový nápad, bez správného základního nastavení...
mime osvícenci
22. 2. 2024Minut čtení: 2
Jak tvořit e-shop, který lidi baví?
Možná jste mistry svého oboru. Možná svým produktům rozumíte jako nikdo na světě. A přesto váš e-commerce projekt nešlape tak, jak byste...
mime osvícenci
4. 12. 2023Minut čtení: 2
Zaměřte se na UX e-shopu: 6 důvodů, proč využívat tepelné mapy
Jak se chovají návštěvníci vašeho webu ? Kam klikají? Co si prohlíží? A zásadní otázka – dělají to, co chcete, aby dělali? Tepelné mapy...
mime osvícenci
21. 10. 2023Minut čtení: 2
Nejčastejší chyby při nastavení GA4
Správné nastavení Google Analytics 4 (GA4) je klíčové pro získání přesných a užitečných dat o návštěvnosti a chování uživatelů na vašem...
mime osvícenci
18. 10. 2023Minut čtení: 2
Blog: 5 důvodů, proč vyladit transakční e-maily
Bez e-mailů se neobejde žádný e-shop. Dělit je můžeme jako marketingové a transakční. Jak postavíte strategii marketingových newsletterů...
mime osvícenci
24. 7. 2023Minut čtení: 3
Blog: Nezbytnost pro kvalitní e-shop
Tvořte obsah, zákazníci to mají rádi. Tvořte obsah, ať roste síla vašeho webu. Tvořte obsah, tvořte obsah, tvořte obsah … Pokud máte...
mime osvícenci
21. 6. 2023Minut čtení: 2
Výkon, nebo brand: Kudy se má vydat e-shop?
Jedno, nebo druhé? Nebo jedno s druhým? Ať máte e-shop či nabízíte služby , v online světě se bez těchto dvou ingrediencí neobejdete. Na...
mime osvícenci
23. 5. 2023Minut čtení: 2
Sociální sítě: Jak na nich zazářit s e-shopem
Bez sociálních sítí nemůže být snad žádný e-commerce projekt . Váš e-shop tam může velmi snadno oslovit tisíce potenciálních zákazníků a...
mime osvícenci
9. 5. 2023Minut čtení: 3
Umělá inteligence: Dobrý sluha, ale…
Už jste to určitě slyšeli. Umělá inteligence umí psát . Docela bez chyb, docela čtivě a hlavně na jakékoli téma, přesně to, co chcete....
mime osvícenci
25. 4. 2023Minut čtení: 2
Kdo se postará o e-shop? In-house tým, freelancer nebo agentura?
Je to vlastně sen většiny e-shopařů. E-shop se stane natolik úspěšným a navštěvovaným , že už to nebude moci být v rámci péče o něj one...
bottom of page