top of page
Obrázek autoramime osvícenci

Jak MIME vyrostlo?

Aktualizováno: 26. 11.

Z nápadu nad skicákem až na osmou příčku v Deloitte Fast 50


Představte si kluka s vášní pro grafiku, který chtěl tvořit značky, co budou vidět, hmatatelné a hlavně budou dávat smysl. Tak začal příběh mime digital. Od skromných začátků v grafickém studiu až po umístění na osmém místě mezi nejrychleji rostoucími firmami v Česku podle žebříčku Deloitte Fast 50. Jak jsme to dokázali? Pojďme si ten příběh říct.


Základy na pevném podvozku (a Shoptetu)


„Chtěl jsem vytvořit něco, co nestojí jen na mně.“ vzpomíná Michal Mervart, zakladatel MIME. Tahle myšlenka se promítla do celé filozofie firmy – MIME mělo být od začátku postavené na týmové práci. Žádné hvězdy na výsluní, ale parta lidí, co táhne za jeden provaz.



Prvním krokem bylo najít směr. Michal po vlastních zkušenostech s vývojem e-shopů zjistil, že český trh potřebuje dostupné, ale kvalitní řešení. „Shoptet byl jasná volba. Dá se tam dělat hodně muziky za rozumné peníze,“ říká. Díky tomu jsme se brzy stali specialisty na e-shopy na této platformě a začali získávat respekt na trhu.


Milníky, co nás posunuly dál


Pamatujete si první velký krok ve svém životě? Pro MIME to byl moment, kdy jsme během jednoho měsíce nabrali sedm nových kolegů. „Byl to chaos, ale díky tomu jsme začali růst jako firma,“ přiznává Michal. Od té doby se toho hodně změnilo. Dnes máme přes 50 lidí, stovky úspěšných projektů a míříme pořád výš.


A pak jsou tu projekty, co nás definovaly. Třeba Woox, který nás dostal na short list WebTop100. „Byla to výzva, jak na Shoptetu postavit e-shop, co bude skoro jako na míru. Zvládli jsme to díky skvělému týmu,“ vzpomíná Michal. A tohle je jen jeden z příkladů – podobných projektů máme za sebou spoustu.



Jaká je budoucnost MIME?


MIME dnes není jen jedna agentura. Je to značka, která zahrnuje různé týmy a divize, například mime creative. A plány? Ty máme velké. „Chceme růst s klienty. Nebýt jen realizátoři, ale skuteční partneři, kteří pomáhají firmám uspět,“ říká Michal.


Celý tenhle příběh je o lidech. O kolezích, co do toho dávají maximum, a o klientech, kteří nám dávají důvěru. „Jsme odvážní a nebojíme se zkoušet nové věci. Bez toho by MIME nebylo tam, kde je,“ uzavírá Michal.


A my k tomu jen dodáváme: osmou příčku v Deloitte Fast 50 bereme jako start. To nejlepší teprve přijde. 🚀

bottom of page