Reference

E-shop CityZen

Neobyčejný e-shop pro neobyčejná trika.

Když pracujeme pro lovebrand, je to vždycky výzva. A značku CityZen zákazníci zkrátka milují. Proto jsme jim šli při redesignu e-shopu maximálně vstříc, aby tuhle nezničitelnou módu nosili ještě radši. Přečtěte si, jak jsme ušili e-shop, který sbírá ceny a roste o stovky procent ročně.

mime digital | Tvoříme e-shopy na Shoptetu s důrazem na UX
mime digital | Tvoříme e-shopy na Shoptetu s důrazem na UX

Ocenění od odborníků potěší…

Do redesignu e-shopu jsme se pustili v roce 2020. A v témže roce jsme sklidili první úspěchy. CityZen s námi v zádech vyhrál cenu pro Shop roku 2020 i 2021 v kategorii Móda a doplňky.

mime digital | Tvoříme e-shopy na Shoptetu s důrazem na UX

CityZen se stal e-shopem roku 2020 v kategorii Móda a doplňky.

mime digital | Tvoříme e-shopy na Shoptetu s důrazem na UX

Značka, která je pro klienty lovebrand a na Heurece má 99% spokojenost.

…důležitější jsou však čísla

Na ceny jsme samozřejmě hrdí, klienta ale nejvíce zajímají hospodářské výsledky. CityZen začal v roce 2019 a jeho obrat se pohyboval pod pětimilionovou hranicí. V roce 2021 e-shop vyrostl o 430 % a obrat šel přes sto padesát milionů korun. Že by díky skvělému redesignu?

430 % 430 %

Nárůst tržeb e-shopu

1 miliarda 1 miliarda

Cíl na rok 2025

+1546 +1546

Počet objednávek v porovnání s minulým rokem

mime digital | Tvoříme e-shopy na Shoptetu s důrazem na UX

mime digital | Tvoříme e-shopy na Shoptetu s důrazem na UX

Výkonný e-shop stojí na datech

Nám se to líbí, klientovi se to líbí, tak se to bude líbit i zákazníkům? Takhle by to nefungovalo, výkonný e-shop musí stát na datech. Proto jsme na samotném začátku analyzovali informace o uživatelích navštěvujících e-shop. Sesbírané informace nám pomohly vytvořit prototyp, který jsme před spuštěním otestovali a následně doupravili.

01 01
  • Sběr informací:
  • Analýza Google Analytics
  • Interakční analýza
  • Hloubkové rozhovory
02 02
  • Testování:
  • Vytvoření prototypu
  • Uživatelské testování
  • Vyhodnocení testování
  • Následná úprava prototypu

Individualizovaná řešení jsou správná cesta

U každého e-shopu se koukáme po cestách, které skutečně pomohou. E-shopu CityZen jsme tak na míru připravili:

01 01
  • automatické doplňování produktových informací na základě umístění zboží v kategorii,
02 02
  • hromadné přidávání variant do košíku pro B2B segment,
03 03
  • customizovanou mobilní filtraci,
04 04
  • design na míru pro hlavní stránku, kategorie, produktové detaily a dílčí podstránky od referencí přes prodejny po příběh značky.
mime digital | Tvoříme e-shopy na Shoptetu s důrazem na UX

Kam posunout lovebrand?

Je to už několik roků, co se staráme o e-shop téhle super značky z Chrudimi. A jsme za to rádi, protože ji nejde nemilovat. Mladý pár, víno na tričku, tričko odolá, znáte, že? CityZen je zkrátka lovebrand v plné parádě. Na Heuréce má 99% spokojenost, a to už je pořádné měřítko kvality, ke které svými službami přispíváme.

mime digital | Tvoříme e-shopy na Shoptetu s důrazem na UX

Servis a technická podpora e-shopu ale nikdy nekončí. A tak se o e-shop CityZen nadále staráme jako o svůj vlastní. A těšíme se na miliardový obrat, který je v plánu. Pomůžeme k němu dalším rozvojem v oblasti UX a nezbytnými automatizacemi.

mime digital | Tvoříme e-shopy na Shoptetu s důrazem na UX

A jak je s řešením od nás spokojený klient?

Přejít na web cityzenwear.cz

S mime digital spolupracujeme už od roku 2020, kdy jsme začali společně připravovat nový e-shop, který máme teď. Spolupráce nás stále společně baví.

mime digital | Tvoříme e-shopy na Shoptetu s důrazem na UX

Pavel Hrstka

CityZen s.r.o.

Redesign e-shopu CityZen v kostce

01 01
  • Co dělá značka CityZen: Super trička, na kterých není vidět pot ani špína.
02 02
  • Co od nás potřebovala: Redesign e-shopu a jeho další rozvoj.
03 03
  • Jak jsme na to šli: Nejprve jsme důkladně zjistili všechna dostupná data o uživatelském chování na webu, sestavili prototyp a po otestování dokončili finální verzi e-shopu.
04 04
  • Jaké jsou výsledky: MIMEřádné. CityZen vyhrál e-shop roku 2020 a 2021, tržby mu narostly o 430 % a obrat zamířil z pěti ke stopadesáti milionům korun.
05 05
  • Co bude dál: O e-shop se nadále staráme jako o vlastní. CityZen chce růst k jedné miliardě a my plánujeme postupný rozvoj v oblasti UX a automatizací.

Tak co, líbí?

A chcete něco podobně hezkého a funkčního? Kontaktujte nás, e-shopy totiž uMIME.