E-shop Flexity
Neobvyklý požadavek? Sem s ním! Vytvořili jsme jazykovou HR mutaci, která na Shoptetu standardně neexistuje.
Neobyčejný e-shop pro neobyčejná trika.
Když pracujeme pro lovebrand, je to vždycky výzva. A značku CityZen zákazníci zkrátka milují. Proto jsme jim šli při redesignu e-shopu maximálně vstříc, aby tuhle nezničitelnou módu nosili ještě radši. Přečtěte si, jak jsme ušili e-shop, který sbírá ceny a roste o stovky procent ročně.
Do redesignu e-shopu jsme se pustili v roce 2020. A v témže roce jsme sklidili první úspěchy. CityZen s námi v zádech vyhrál cenu pro Shop roku 2020 i 2021 v kategorii Móda a doplňky.
CityZen se stal e-shopem roku 2020 v kategorii Móda a doplňky.
Značka, která je pro klienty lovebrand a na Heurece má 99% spokojenost.
Na ceny jsme samozřejmě hrdí, klienta ale nejvíce zajímají hospodářské výsledky. CityZen začal v roce 2019 a jeho obrat se pohyboval pod pětimilionovou hranicí. V roce 2021 e-shop vyrostl o 430 % a obrat šel přes sto padesát milionů korun. Že by díky skvělému redesignu?
Nám se to líbí, klientovi se to líbí, tak se to bude líbit i zákazníkům? Takhle by to nefungovalo, výkonný e-shop musí stát na datech. Proto jsme na samotném začátku analyzovali informace o uživatelích navštěvujících e-shop. Sesbírané informace nám pomohly vytvořit prototyp, který jsme před spuštěním otestovali a následně doupravili.
U každého e-shopu se koukáme po cestách, které skutečně pomohou. E-shopu CityZen jsme tak na míru připravili: