Precizní e-shop pro prémiové nádobí

Made in Japan

Značka Made in Japan je tradičním prodejcem autentického japonského nádobí, které se vyrábí přímo z lokálních jílů. Při tvorbě e-shopu jsme proto měli o inspiraci postaráno. Japonský minimalismus, preciznost a náročnost, to vše bylo nutné skloubit dohromady, aby vznikl e-shop, který si oblíbí především noví koncoví zákazníci.

mime digital | Tvoříme e-shopy na Shoptetu s důrazem na UX

Novým e-shopem k B2C klientele

Značka Made in Japan funguje už více než 30 let, doposud však působila především v segmentu B2B. A přemostit ji rovnou ke koncovému zákazníkovi tak byla pořádná výzva právě pro e-shop.

Kolik jazyků umíš…

…tolikrát jsi e-shopem. Abychom se přiblížili k B2C zákazníkům, bylo nutné vytvořit jazykové mutace e-shopu. Konkrétně šlo o češtinu, angličtinu a němčinu, a tomu samozřejmě přizpůsobit i unikátní UX design přizpůsobený japonskému zboží.

mime digital | Tvoříme e-shopy na Shoptetu s důrazem na UX

Co jsme vytvořili

Když tvoříte pro zavedenou značku, není radno podcenit přípravu. Navíc je dost pravděpodobné, že klient už zná svého zákazníka a má i data, se kterými můžete pracovat. Jak jsme na to šli my?

1 1

S pečlivou UX analýzou jsme zjistili zákazníkovy potřeby.

2 2

Při tvorbě wireframu jsme navrhli novou strukturu celého webu.

3 3

Následovaly návrhy grafiky a kódování veškerých funkcionalit.

mime digital | Tvoříme e-shopy na Shoptetu s důrazem na UX

Řešení na míru? To je naše

I proto, že japonské nádobí si kupují lidé s jasným vkusem, vytvořili jsme pro ně řadu individualizovaných funkcí, aby měli nákup ještě o kus příjemnější. Patří mezi ně například:

I I

Upravená filtrace produktů a interaktivní vyhledávání

II II

Customizované podstránky ve všech jazykových mutacích

III III

Wishlist, pop-up login a registrace

IV IV

Úpravy košíku a notifikační hlášky pro zvýšení konverzního poměru

Nový e-shop, mnohonásobně lepší čísla

Made in Japan teď má plně funkční e-shop, na kterém se koncovým zákazníkům napříč Evropou dobře nakupuje. Omrkněte jej i vy a třeba si koupíte i nějaký hezký kousek japonského nádobí. A pokud vás e-shop inspiroval k redesignu toho vašeho vlastního, tak se nám rovnou ozvěte.

66,68 % 66,68 %

Zvýšení tržeb

81,09 % 81,09 %

Nárůst konverzního poměru

87,50 % 87,50 %

Zvýšení transakcí

Co na spolupráci říká klient?

Přejít na web Made in Japan

S Mime Digital máme pozitívnu skúsenosť. Komunikácia prebieha na profesionálnej úrovni a práca je vždy doručená v stanovenom termíne. Mime Digital nám vytvárali celý nový design e-shopu a vďaka ním je tak náš shop oveľa user friendly. Spoluprácu s Mime Digital môžeme odporúčať :)

mime digital | Tvoříme e-shopy na Shoptetu s důrazem na UX

Michaela Birošová

MIJ Europe

E-shop Made in Japan v kostce

01 01
  • Co dělá značka Made In Japan: Přes 30 let prodává japonské nádobí vyrobené v místních rodinných dílnách tradičním způsobem.
02 02
  • Co od nás potřebovala: Vytvořit nový e-shop včetně jazykových mutací s cílem oslovit nově také B2C klientelu.
03 03
  • Jak jsme na to šli: Nejprve jsme důkladně zjistili všechna dostupná data o uživatelském chování na webu, sestavili prototyp a po otestování dokončili finální verzi e-shopu.
04 04
  • Jaké jsou výsledky: MIMEřádné. CityZen vyhrál e-shop roku 2020 a 2021, tržby mu narostly o 430 % a obrat zamířil z pěti ke stopadesáti milionům korun.

Tak co, líbí?

A chcete něco podobně hezkého a funkčního? Kontaktujte nás, e-shopy totiž uMIME.