E-shop Whittard
Jakou emoci má vyvolávat e-shop s dobrými čaji? Jistě, musíte na ně dostat chuť. Pro mezinárodní firmu dovážející čaje jsme proto naladili odpovídající design.
Značka Made in Japan je tradičním prodejcem autentického japonského nádobí, které se vyrábí přímo z lokálních jílů. Při tvorbě e-shopu jsme proto měli o inspiraci postaráno. Japonský minimalismus, preciznost a náročnost, to vše bylo nutné skloubit dohromady, aby vznikl e-shop, který si oblíbí především noví koncoví zákazníci.
Značka Made in Japan funguje už více než 30 let, doposud však působila především v segmentu B2B. A přemostit ji rovnou ke koncovému zákazníkovi tak byla pořádná výzva právě pro e-shop.
…tolikrát jsi e-shopem. Abychom se přiblížili k B2C zákazníkům, bylo nutné vytvořit jazykové mutace e-shopu. Konkrétně šlo o češtinu, angličtinu a němčinu, a tomu samozřejmě přizpůsobit i unikátní UX design přizpůsobený japonskému zboží.
Když tvoříte pro zavedenou značku, není radno podcenit přípravu. Navíc je dost pravděpodobné, že klient už zná svého zákazníka a má i data, se kterými můžete pracovat. Jak jsme na to šli my?