top of page
Obrázek autoramime osvícenci

E-shop? Řešení (téměř) pro každý typ byznysu

Aktualizováno: 26. 11.

Říkáte si, že svět e-commerce není nic pro vás? Určitě není radno se neomezených online možností vzdávat. Promyšlený a dobře fungující e-shop může být jednou z prodejních cest prakticky pro jakýkoli byznys. A pokud ne e-shop, tak určitě web a online marketing jsou disciplíny, jejichž důležitost si dnes uvědomují naplno i ti nejzatvrzelejší tradicionalisté. A my vám budeme v tomto světě dobrým průvodcem. Přečtěte si hromadu inspirace, která vás možná k úvahám o vlastním e-shopu či alespoň webu přesvědčí. 



B2C je samozřejmost, B2B už také

E-shop, to je samozřejmě synonymum té nejkratší cesty k samotným koncovým uživatelům. My ale máme spoustu zkušeností i s e-shopy, kterým jsme vybudovali mimořádně účinnou B2B sekci. Od čokolády po módu, B2B prodej může jet v onlinu stejně dobře jako v B2C segmentu. 

Chce to individualizované funkce, vytvořit pro nakupující partnery příjemné a funkční prostředí a zefektivnit tak celý proces nákupu. Nákup online je přece mnohem pohodlnější, než telefonáty, e-maily nebo osobní odběr ve velkoobchodu. Využili to například takové značky jako CityZen nebo Ajala.


Čím dražší produkt, tím promyšlenější strategie

Pokud prodáváte levnější produkt, nebo spotřební zboží, není třeba hledat v marketingu a stavbě e-shopu žádnou velkou vědu. Lidé takové produkty často nakupují impulzivně, ještě častěji na základě ceny nebo šikovně postavené marketingové kampaně. Příjemný e-shop jim však musí nabídnout hezké prostředí, třeba elegantní filtraci produktů a přehledný výběr. Rozhoduje proto často první dojem, a na ten jsme experti.

V našem portfoliu jsou ale i e-shopy s mnohem luxusnějším zbožím. Třeba vířivky, koupelnová výbava nebo kola… Takový nákup zákazník zvažuje poměrně dlouho. Přemýšlí, porovnává, a co rozhodne o jeho nákupu? Spousta věcí. Firma musí mít vyladěný brand, promyšlenou marketingovou strategii a samozřejmě příjemný a funkční e-shop.

Zákazník totiž zpravidla nenakoupí hned. Jeho složitá konverzní cesta může vést od reklamy na blogový článek, z něj na výpis produktů, následně ke konkurenci, pak zpět a takto to může jít týdny. Díky analytickým nástrojům už umíme tyhle cesty zmapovat a optimalizovat, aby právě na vašem e-shopu našel zákazník ten obsah a hlavně produkty, které jej osloví.


E-shop jako doplněk dalším prodejním místům

Nebojte, e-shop není konkurencí vaší kamenné prodejně nebo úspěšným stánkům na veletrzích. Naopak, jde o doplnění nabídky, přiblížení se zákazníkovi a nalezení zase trochu jiné cílové skupiny, než na kterou jste zvyklí. Covid tomu napomohl, ale i bez něj by lidé v onlinu nakupovali čím dál častěji. Jsou na to zvyklí a jiní už nebudou.

A neudělá mi ten e-shop zmatek v celém byznysu? Kdepak! Dokážeme jej propojit s platebními bránami, skladem, kamennou prodejnou a vším, co potřebujete pro svůj přehled. Postaráme se také o kódování individualizovaných funkcí, které pomohou vašemu byznysu.


Na Shoptetu umíme vše

Časy vlastních řešení jsou pryč. Úspěšné e-shopy teď běží na Shoptetu. Jedná se o řešení, které dokážeme upravit na míru tak, že získáte unikátní e-shop na spolehlivé platformě. Žádná šablona, žádné kopírování konkurence. Shoptet vám vyladíme tak, že od grafiky po funkcionality nabídnete svým zákazníkům opravdové zážitky z nakupování. A správa e-shopu? Ta je na Shoptetu snadná a intuitivní. Ozvěte se nám, o e-shopech víme vše.

bottom of page