Zpět
Marketing 03.02.2023

Ollies: Na čem si smlsnete na workshopu

Chcete něco sladkého? A chcete to hned? Musíte do Ollies, vyhlášené cukrárny, pro kterou budeme tvořit (nejen) dortový e-shop se spoustou speciálních vychytávek. Představte si, že si budete moct poskládat dort na míru nebo objednat expres zásilku makronek pro celou firmu. To je paráda, co? Dříve než se však pustíme do vytvoření Shoptetu, musíme nasbírat informace. Někdy je totiž lepší nespěchat a svůj dezert si pečlivě prohlédnout, přivonět k němu a pozorně se soustředit na všechny ingredience, které tvoří dokonalý celek. A přesně takhle probíhají naše workshopy.

Chceme vás poznat, od korpusu po ozdoby

V Ollies perfektně znají proces výroby, přání svých zákazníků i to, na čem je ještě potřeba zamakat. Co ale jednomu připadá jako samozřejmá a nedůležitá informace, je pro nás jako zákusek, který jsme ještě nikdy neochutnali. A chceme ho do detailu znát. Poznat dokonale celou firmu a stát se na čas její součástí, je u velkých projektů nezbytností. Budeme chtít vědět, jak a proč jste začali, jak nad svým podnikáním přemýšlíte, jak vnímáte konkurenci i jaké jsou vaše slabé stránky. V Ollies se nám navíc podařilo získat pohled na věc napříč odděleními, od výroby přes marketing až po management. A přesně tak to má být, protože každá část firmy má na věci jiný pohled.

Chutná to všem stejně?

Kreativní workshopy jsou důležité pro oboustrannou spokojenost v průběhu spolupráce. Společně si ujasníme očekávání a urovnáme myšlenky. Pomáhají ale i se sjednocením uvnitř firmy. A to nejen proto, že se její členové potkají i jinak než při řešení každodenních pracovních záležitostí. Na workshopu mají zástupci jednotlivých oddělení čas se společně v klidu zamyslet. A my budeme poslouchat, radit, moderovat. Během jednoho odpoledne jsme se v Ostravě dotkli spousty zásadních témat a tým Ollies si uvědomil, že ne všichni to vidí stejně. Workshop je tak nejen skvělým nástrojem pro nás jako agenturu, ale také možností, jak odhalit a vyřešit existující i potenciální problémy vašeho byznysu.

Vezměte nás k jádru věci

Základem každé naší spolupráce je absolutní důvěra. Nebojte se nám ukázat, co a jak děláte. Nebojte se sdílet obavy ani zdánlivě nerealistické plány. My vás povedeme a ukážeme směr.

Co čekat od společného workshopu

Naše workshopy nám umožní vzájemně se osobně poznat, ale mají také spoustu konkrétních cílů. Jaké jsou ty základní?

  • Definovat si firemní hodnoty a silné stránky. Chceme vědět, čemu věříte a v čem jste dobří.
  • Pojmenovat slabiny oproti konkurenci. Sebekritika i znalost trhu je důležitá.
  • Definovat si mise a vize. Víte, kam směřujete? A hlavně – kam směřovat chcete?
  • Definice cílové skupiny. Komu chcete prodávat svoje produkty?
  • Nastavení komunikace. Jak chcete mluvit ke svým zákazníkům? Máte v tom jasno?
  • Jasná vizuální identita. Jste spokojení s tím, jak vaše značka komunikuje vizuálně?
  • Společné srovnání myšlenek. Rozumíte si navzájem? Rozumíme my vám?
  • Podrobné rozebrání a oboustranné pochopení technického zadání projektu a funkcí na míru. Ať máme ve všem jasno.
  • Naplánování dalších kroků a ujasnění si konkrétní podoby spolupráce.

Žádný workshop není stejný. Vždy ho připravíme na míru vašemu podnikání a vašim potřebám a vždy se na něj těšíme. Těšte se i vy.

…bylo skvělé že jsem mohl spojit tolik chytrých lidí a využít jejich zkušeností a znalostí. Dává mi to jistotu že klademe velký důraz na přípravu, kterou jsme u předchozích webů podcenili. Z programu workshopu jsme všichni nadšení.

— Jakub Gondek, majitel cukrárny Ollies